Michał Dądela

Pracę w ING rozpoczął w 2008 roku. Przez pierwsze lata zaangażowany w procesy Incident oraz Problem Management. Od 2018 roku ze względu na doświadczenie w zakresie wsparcia użytkowników uczestniczył w budowie Wirtualnego Asystenta, a obecnie zajmuje się jego rozwojem jako Team Leader zespołu Chatbots Development Team. W wolnych chwilach zwiedza Polskę i spędza czas z dobrą książką na świeżym powietrzu. 

Odległość Levenshteina w służbie Wirtualnego Asystenta

29.05.2020 | Michał Dądela

Od 2015 roku korzystamy wewnętrznie z chatbota. Pracujemy nad jego skutecznością i zaobserwowaliśmy, że bardzo wielu użytkowników robi literówki podczas wpisywania pytań. Podjęliśmy się stworzenia mechanizmu spellcheckera, który potrafiłby poprawiać tego typu błędy i dostarczać do silnika aplikacji frazy w poprawnej formie...

Czytaj więcej